7 Eylül 2008 Pazar

şoker - mehmet usta kimdir röportajı

ŞOKER - MEHMET USTA
"Bez Bebek"teki Şoker rolüyle yakalayan Mehmet Usta, bir anda tüm çocukların ilgisini çekti.
Bugüne kadar birçok dizi ve filmde rol almasına rağmen şöhreti "Bez Bebek"teki Şoker rolüyle yakalayan Mehmet Usta, bir anda tüm çocukların ilgisini çekti. "Şoker aslında kötü bir karakter değil. Biraz hırslı ve bu hırs yüzünden hep başına iş açıyor. Zaten çocuklar da Şoker'i çok seviyor. Nerede görseler bana gülümsüyorlar" diyor.

Oyunculukla tanışmanız nasıl oldu?

- İlkokula giderken bir reklam filminde oynadım. İlk deneyimim budur.

Ajansa mı kayıtlıydınız?

- Hayır. O zamanlar böyle ajanslar yoktu. Ablamın çalıştığı firma reklam filmi çektirecekti ve uygun yaşta çocuk arıyorlardı, ablam da beni götürdü. Tanışmam böyle oldu.

Sonra nasıl devam ettiniz oyunculuğa, eğitimini aldınız mı?

- Aslına bakarsanız çekirdekten yetiştim. Üniversitede arşivcilik okudum. Sonra master yaparken "Geleneksel Türk Tiyatrosu" üzerine çalıştım.

Aileniz nasıl karşıladı oyunculuğu?

- Uzun bir süre eğlendiğimi düşünüp ciddiye almadılar tabii.

Oyuncu olduğunuz için hiç pişmanlık duydunuz mu?

- Hayır asla. Her oyuncu gibi ben de zor dönemler geçirdim tabii ki ama hiç pişmanlık duymadım.

"Bez Bebek"te ’Şoker’ adında kötü bir karakteri oynuyorsunuz...

- ’Şoker’ kötü bir karakter değil. Biraz hırslı bir karakter ve bu hırsı yüzünden hep başına işler açıyor. Hiç tereddüt etmedim bu rolü seçerken, çünkü çocuklara kötüyü de göstermek gerekli diye düşünüyorum. Bir de bundan önce "Ekmek Teknesi"nde ’ölü berber’ diye bir rolüm vardı. "The İmam" filminde bir deliyi canlandırdım. Kötü adam değil de farklı karakterlerin rolleri bana veriliyor. Böyle uç noktada olan farklı rolleri de oynamak çok keyifli.

Peki bu rolü kabul ederken "Ya çocuklar beni sevmezse" diye düşünmediniz mi?

- Aksine çocuklar beni çok seviyor, mesela herhangi bir alışveriş merkezinde gördüklerinde hep gülüyorlar.

Dizide genellikle makyajlı oynuyorsunuz. Günlük yaşantınızdaki halinizi görünce tanıyorlar mı?

- Hem de nasıl! Çocuklar inanılmazlar. Her yerde, her şekilde sizi tanıyorlar.

Oya Aydoğan ve Tan Sağtürk gibi isimlerle aynı seti paylaşıyorsunuz. Uzun saatleriniz birlikte nasıl geçiyor?

- Hepsi çok iyiler. Özellikle Oya Abla (Aydoğan) ile çalışmaktan ve bir arada olmaktan çok mutluyum. O gerçekten inanılmaz bir oyuncu. Mesela benim yaşımdaki birçok arkadaşım müdür oldu, evlenip çocuk sahibi oldu ben ise binbir kılığa girip oyunculuk yapıyorum. İçimdeki çocuğu yaşatmaya çalışıyorum. Oya Abla da böyle. Onda da inanılmaz bir enerji var. Bazen kendimi gerçekten oyuncaklar dünyasında hissediyorum.

Peki "Bez Bebek"in daha ne kadar gideceğini düşünüyorsunuz?

- "Bez Bebek" tekrar bölümleriyle birlikte şu sıralar en çok döndürülen ve izlenen dizi. Çocuklar hiç sıkılmadan ve bıkmadan izleyebiliyor. Nasıl ki masalları hiç bıkmadan tekrar tekrar dinleyebiliyorsak, burada da o tadı yakalıyorlar. Her bölümde yeni bir hikaye olduğu için seviliyor.

Peki siz oyuncu olarak başka işler yapmak istemiyor musunuz?

- Tabii ki istiyorum, hatta başladığım projeler var ama diziden vakit bulamıyordum. Şimdi ara verdiğimiz için iki tane sinema filminde rol alacağım. Biri Mehmet Bahadır Er’in yönettiği "Kara Köpekler Havlarken", diğeri de Atalay Taşdiken’in yönettiği, ’öcü’ anlamına gelen "Mommo" filmi.

Benzer Yazılar



12 yorum:

Adsız

mehmet abi senin oyundaki karakterine çok gıcık oluyorum ne alıp veremediğin var nanayla osenden önce dilek diledi bunu engelliyemezsinnn..

Adsız

:D
sended amma sakacisisin haa adamiın rolu o mecburen yapacak ag.

Adsız

kro gibi haaaaa

Adsız

valla ben mehmet ustanın hayranıyım ekmek teknesinden beri takip ediyorum çokta başarılı buluyorum kendisini umarım ilerde tanışmak nasip olur başarılarının devamını diliyorum....

Adsız

çok tatlı birisi bence bayılıyorum ona

Adsız

ya şoker kürt mü?

Adsız

daha neler ne kürtü yha

Adsız

büyük bir yetenek... inek şabana rakip olabilir

Adsız

mehmet ustayla tanıştım ben mimar sinan ilköğretim okuluna yaramaz ahmet diye bir tiyatro filmiyle geldi tanıştık çok eylenceli dakikalarda inşallah sizde öyle dakikalar geçirirsiniz

Mehmet Usta Resmi Web Sitesi Yöneticisi

Mehmet Usta 'nın resmi web sitesi internette yerini aldı çok yakında tamamlanmış bir içerikle ve "gerçek" bilgilerle Mehmet Usta 'yı tanıma fırsatı elde edeceksiniz, ziyaretçi defterinin de bulunacağı siteyi Mehmet Usta çekimlerden zaman buldukça sadece orada takip edecek..

www.mehmetusta.info bu uzantıyı almak zorunda kaldık çünkü diğerleri çeşitli usta'lar tarafından alınmıştı malesef.

Adsız

Arkadaşlar, Mehmet Usta hakkındaki tüm bilgilere artık kendi resmi sitesinden ulaşabilirsiniz. Miniktv.com yöneticilerinin de buradaki yanlış bilgileri Mehmet Usta Resmi Sitesinin yöneticisi olarak düzeltmesini rica ediyorum.
Resmi site adresi: http://www.mehmetusta.info
Facebook sayfası: http://www.facebook.com/pages/Mehmet-Usta/220424166656

Saygılar.

Adsız

GERİZEKALI MAL ŞOKER SEN İGRENÇ OYUNCUSUN

Yorum Gönder