24 Ağustos 2008 Pazar

nana evrim akın kimdir biyografisi

NANA EVRİM AKIN HAYATI

Evrim Akın, (1979 Ankara Doğumlu), oyuncu.

Babasını 17 yaşında kaybeden oyuncu İzmir’de, Konak Belediye Tiyatrosu’nda kursiyer olarak başladı.


Tiyatroyla o yıllarda tanışan Akın, daha sonra Müjdat Gezen Sanat Okulu’na girdi. İlk filmi olan Eltiler’de Fitnat rolüyle dizi hayatına başladı.


Daha sonra çeşitli dizilerde oynayan Evrim Akın, asıl ünü Avrupa Yakası adlı dizide buldu.


Canlandırdığı Selin Yerebakan karakterinin kullandığı ‘Ohaaa falan oldum yani’, ‘kal geldi yaa’ gibi cümleler yaygın olarak kullanıldı.

Oynadığı Filmler :

2007 - Bez Bebek: Bez Bebek Nana

2004 - Avrupa Yakası: Selin

2003 - Analık

2003 - Estağfurullah Yokuşu

2001 - Nisan Yağmuru

Benzer Yazılar



6 yorum:

Adsız

evrim abla gerçekten çok güzelsin yani doğal bir güzeliin war msnnene kulanıomusun??????? seni seven hayranın

Adsız

nana çok güzelsin ve çok süper rol yapabiliyorsun sana bayılıyorum

Adsız

yaa evrim abla cook tatlısın sana bayılıyorum ne olur benle bi kerecik konuş sen bnm en büyük hayranımsın nanacım bnm seni coooooooooook seviyorum ne olur msn kullanıyosan adresini ver ben veriyom ekle lütfen yalvarıyorum beklicem seni ne olur bir cvp ver

Adsız

NANA NOLUR MSN NI VER BAK GOR SENE NEREDEN YAZIYORLAR BEN AZERBAYCANDAN YAZIYORUM NOLUR MSN I VER NOOOLLLUURRRR BENIM ISMIM ULKER NOLUR MSN I VER

Adsız

NANA MSN NI VER BEN AZERBAYCANDAN ULKER SENI COK SEVIYORUUUUUUUUUUUUMMMMM

Adsız

evrin abla sen çok güzel ve çok tatlısın seni çok seviyorum izmir den yazıyorum ve daha 19 yaşındayım diziyi hiç kaçırmıyorum ne olur msn adresini ver benim msn adresim sanamecburum35@hotmail.com

Yorum Gönder